مازندران لاگ

Mazandaran Linux Users Group

مازندران لاگ

Mazandaran Linux Users Group

مازندران لاگ

گروه کاربران گنو/لینوکس مازندران "مازندران‌لاگ" گروهی مستقل از دولت بوده و به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نمی‌باشد.
این گروه متشکل از علاقمندان به حوزه رایانه و دنیای نرم‌افزارهای آزاد/متن‌باز می‌باشد که جهت آشنایی با انواع سیستم‌عامل‌های آزاد و متن‌باز، نصب و راه‌اندازی آن‌ها و همچنین بحث و گفت‌وگو حول محورهای آموزشی و تئوریک در مورد انواع نرم‌افزار‌های متن‌باز و آزاد، به صورت مدون و با هماهنگی‌های قبلی گردهم می‌آیند.
گروه کاربران لینوکس مازندران که در ابتدا با سه عضو اصلی در ۱۶مهر۱۳۹۴ شروع به فعالیت نمود به‌صورت منظم یک بار در ماه دیدار خواهند داشت.
نشست های عمومی لاگ در دومین پنجشنبه هر ماه برگزار میگردد که تاریخ هر نشست چند روز قبل از طریق همین وبلاگ به اطلاع علاقه‌مندان می رسد.
چنانچه شماهم علاقه‌مند به حضور در این نشست‌ها می‌باشید لطفا از طریق همین وبلاگ اطلاع دهید.
*حضور برای عموم هم آزاد و هم رایگان است*

نشست هفتم

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴

سلام.

    هفتمین نشست گروه کاربران لینوکس مازندران در روز سشنبه 11 اسفند ساعت ۱۸:۳۰، در محل پارک نوشیروانی در جنب قسمت وسایل بازی کودکان برپا خواهد شد(ان شاءالله).

    برنامه‌ی جلسه به قرار زیر خواهد بود:

        - معرفی و پرسش و پاسخ در صورت داشتن میهمان(های) تازه کار؛

        - آموزش vim توسط هادی زاهدیان؛

       - آموزش laptop mode tools توسط بابک طور.


   هرگونه تغییر در برنامه‌ی جلسه ویا مکان آن متعاقباً از طریق همین بلاگ اطلاع رسانی خواهد شد.



>>توجه                               توجه<<

به علت پاره‌ای از مشکلات برای برخی از اعضاء جلسه‌ی این هفته برگزار نشد. زمان و مکان جلسه‌ی بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
بابک طور

lug

برگزاری لاگ

نظرات  (۳)

از همین تریبون اعلام می‌کنم واقعا شرمندم
متاسفانه ماشین هنوز درست نشده بود
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۲ امیر کریمی
سلام دوستان. من ساکن بابل هستم و خیلی مشتاقم عضو لاگ بشم. حرفه ای یا بهتر بگم در سطح متوسط هم نیستم. مبتدی هستم اما دوست دارم از تجربیات دوستان استفاده کنم و یاد بگیرم. آیا شرایط خاصی برای عضو شدن به گروه دارید؟
جلسه بعدی کی تشکیل میشه؟
پاسخ:
درود
بسیار خوش‌حال میشیم شمارو زیارت کنیم
نه نیازی به حرفه‌ای بودن هست نه شرایط خاصی داره
ان‌شالله هفتهٔ آینده نشستی برای جمع‌بندی لاگ در سال ۹۴ برگزار خواهیم کرد
درصورت قطعی شدن از همین وبلاگ اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سلام خسته نباشید من از نور هستم و حدودا یکی دو سالی هست که لینوکس کار میکنم میخواستم بدونم برنامه تون امسال چجوریه اگه بشه یه بار دیداری داشته باشیم:)
پاسخ:
سلام
سال نو مبارک
خیلی خوشحال میشیم از دیدارتون
به امید خدا اولین هفته بعد از تعطیلات عید یعنی بعد از سیزده‌به‌در، روز سه‌شنبه و یا پنج‌شنبه یک نشست برگزار خواهد شد
به محض قطعی شدن زمان دقیق از همین وبلاگ اعلام میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی